Onko mitään aineistoa laulunopiskelusta aikuiselle aloittelijalle, joka EI osaa laulaa?

Kysytty

Onko mitään aineistoa laulunopiskelusta aikuiselle aloittelijalle, joka EI osaa laulaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä kaksi suomenkielistä laulunopasta: Borg, Kim: Suomalainen laulajanaapinen, joka käsittelee taidemusiikkia ja Laulajan opas/toim. Tarja Hautamäki, joka käsittelee populaarimusiikkia.
Englanninkielisistä mainittakoon myös kaksi: Laine, Cleo: You can sing if you want to ja Hewitt, Graham: How to sing. Kirjojen saatavuustietoja voi tiedustella pääkaupunkiseudun kirjastoista tai katsoa Plussa-aineistohausta osoitteessa: http://www.libplussa.fi/