Onko mistään Suomen kirjastosta saatavana dvd:tä japanilaisesta parapara-tanssista?

Kysytty

Onko mistään Suomen kirjastosta saatavana dvd:tä japanilaisesta parapara-tanssista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti en löytänyt kysymiäsi tanssivideoita Suomen kirjastoista. Mutta esimerkiksi Googlehaulla löytyy useita lyhyitä opetusvideoita myös suomeksi. Kokeile vaikka sivustoa: http://www.parapara.fi. Voit tehdä parapara-dvd-levyistä hankintaehdotuksen omaan kirjastoosi, mutta kaikkia dvd-levyjä ei valitettavasti voi hankkia tekijänoikeudellisista syistä.