Onko mistään Kouvolan seudun kirjastosta mahdollista lainata diaskanneria?

Kysytty

Hei, onko mistään Kouvolan seudun kirjastosta mahdollista lainata diaskanneria?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valkealan kirjastossa on myös diaskanneri. Lähempiä tietoja saa ottamalla yhteyttä Valkealan kirjastoon puh. 020 615 4516 tai sähköpostilla kirjasto.valkeala@kouvola.fi.