Onko missään markkinointiviestinnän tai tarkemmin mainonnan terminologisia sanastoja/sanastotöitä?

Kysytty

Onko missään markkinointiviestinnän tai tarkemmin mainonnan terminologisia sanastoja/sanastotöitä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mainitsemasi Mainonnan ammattisanaston lisäksi Helmet-aineistotietokannasta www.helmet.fi löytyy teos MacKenzie, Ian: Management and marketing : with mini-dictionary, Hove : Language teaching publications, 1997 (asiasanoina markkinointi ja sanastot). Helsingin yliopiston kirjastojen Helka-tietokannasta löytyy teos: The marketing dictionary / ed. Norman Hart, John Stapleton,Oxford : Butterworth-Heinemann, 1992 (asiasanat:taloustieteet,markkinointi,sanakirjat,englannin kieli, sanastot, terminologia), saatavana ainakin Viikin tiedekirjastosta.