Otsikko
Onko millään valmistajalla pajusta valmistettua kuiviketta esimerkiksi komposti tai lemmikkieläin käyttöön?

Kysytty

Onko millään valmistajalla pajusta valmistettua kuiviketta esimerkiksi komposti tai lemmikkieläin käyttöön?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Markkinoilla on monenlaisista raaka-aineista koottuja kuiviketuotteita: turve, hamppu, olki, pellava ja eri puulajeista valmistettu puru. Pajuhakkeen tai hierteen käyttöä kuivikkeena on myös tutkittu, mutta verkkohakujen perusteella ainakaan vielä ei pajukuiviketta näyttäisi olevan saatavilla valmiina tuotteena.