Otsikko
Onko millään kielellä saatavana Aleksander Pushkinin elämäkertaa, mieluiten OIKEIN PAKSUA, ensi viikon lomalukemiseksi?

Kysytty

Onko millään kielellä saatavana Aleksander Pushkinin elämäkertaa, mieluiten OIKEIN PAKSUA, ensi viikon lomalukemiseksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ainakin kaksi paksua teosta löytyy pääkaupunkiseudun tietokannasta http://www.libplussa.fi/
- Tynjanov, Juri
Nuori Puskin, Helsinki:Tammi 1945. 629 s.
- Lotman, Juri
Puskin, Sankt-Peterburg 1997. 845 s. (venäjänkiel.)
Saatavuuden näet netistä em.osoitteesta ja voit sitten puhelimitse varata haluamasi teoksen.
Lisää elämäkertoja löydät kirjoittamalla asiasana/luokka-hakukenttään Puskin.