Onko mahdollista tilata kirjaston kautta katsottavaksi Hankasalmikirja josta en tietä tekijää. Ymmärtääkseni siinä on tapahtumia vanhoista asioista. Olisin…

Kysytty

Onko mahdollista tilata kirjaston kautta katsottavaksi Hankasalmikirja josta en tietä tekijää. Ymmärtääkseni siinä on tapahtumia vanhoista asioista. Olisin mielelläni tutustunut kirjaan jos on mahdollista tätä kautta saada luettavaksi. Kun kaikki on maksullista niin minkälainen hinta tällaisella tilauksella on? Vastauksesta kiittäen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olisiko kysymyksessä Hankasalmen kirja vuodelta 1966. Siinä on 617 sivua ja se sisältää tekstin lisäksi kuvia ja karttoja. Hankasalmen historiaa käsittelee kirja Hankasalmen historia, osa 1 : Esihistoriasta vuoteen 1918 (2004). Kumpaakaan kirjaa ei löydy Kymenlaakson alueelta Kyyti-kirjastoista, mutta ne on mahdollista tilata kaukolainaksi. Kaukolainamaksu on 3 euroa / kirja.
Ilmoitatteko suoraan kirjaston sähköpostiin (kirjasto@kotka.fi) jos haluatte tilata ko. kirjoja kaukolainaksi ja samalla myös kirjastokorttinne numeron sekä puhelinnumeronne tai sähköpostisoitteenne.