Otsikko
Onko mahdollista saada seuraavat viihdemusiikin nuotit: Tango, Liian paljon liian vähän aikaa, säv Unto Mononen Tango, Aamunkoi, säv Unto Mononen.

Kysytty

Hei, onko mahdollista saada seuraavat viihdemusiikin nuotit:
Tango, Liian paljon liian vähän aikaa, säv Unto Mononen
Tango, Aamunkoi, säv Unto Mononen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Unto Monosen Aamunkoi löytyy kokoelmasta Tähdet meren yllä / Unto Mononen (toimittaneet Olli Heikkilä ja Jaakko Salo). Nuotissa on kirjaston luettelointitietojen mukaan sanat, kosketinsoitinnuotinnos, kitaran soinnut, ei erillistä melodianuotinnosta. Se löytyy mm. Vaski-kirjastoista:

https://vaski.finna.fi/Record/vaski.319453

Liian paljon, liian vähän aikaa -nimistä kappaletta ei löytynyt. Voisiko kyseessä olla Liian kauan liian vähän aikaa -niminen kappale, jonka on säveltänyt Jorma Simola. Tämä kappale löytyy joiltakin äänitteiltä, mutta ei kirjastoista nuottina. Tai Erik Lindströmin säveltämä Liian vähän aikaa, joka on Vaski-kirjastoissa muutamassa nuotissa:

https://vaski.finna.fi/Search/Results?limit=0&lookfor=liian+v%C3%A4h%C3%A4n+aikaa+lindstr%C3%B6m&type=AllFields&filter%5B%5D=%7Eformat%3A%220%2FMusicalScore%2F%22