Minne on kadonnut Suomen Äänikirjat Oy, kun enää ei sen julkaisuja ilmesty?

Kysytty

Minne on kadonnut Suomen Äänikirjat Oy, kun enää ei sen julkaisuja ilmesty?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Näyttäisi siltä, että kyseisen yhtiön viimeisimmät tuotteet ovat vuodelta 2007. Kauppalehden yrityshaun perusteella (http://www.kauppalehti.fi/yritykset/yritys/oy+suomen+aanikirjat+ab/0616…) Suomen Äänikirjat Oy onkin lopettanut aktiivisen liiketoimintansa noina vuosina, koska se on poistunut työnantajarekisteristä 31.7.2007 ja ALV-rekisteristä 30.9.2008.

Heikki Poroila
HelMet-musiikkivarasto