Onko mahdollista saada Lukuhöperö-kuvakirjoja varaukseen? Tulisin noutamaan niitä vaikka huomenna pe 7.11, jos löytyy esim. Rajakylästä tain Koskelasta?…

Kysytty

Hei! Onko mahdollista saada Lukuhöperö-kuvakirjoja varaukseen? Tulisin noutamaan niitä vaikka huomenna pe 7.11, jos löytyy esim. Rajakylästä tain Koskelasta? Kirojilla ei ole väliä, kunhan jostain päästäisiin aloittamaan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit kysyä kirjoja Rajakylän kirjastosta (auki perjantaina klo 10-17).
Aineistopyynnöt kannattaa laittaa suoraan siihen kirjastoon, mistä kirjat haluaa noutaa. Oulun kaupunginkirjaston kaikkien toimipisteiden
yhteystiedot löytyvät kotisivuilta.