Otsikko
Onko mahdollista saada henkilökohtaista lainaushistoriaa ulos järjestelmästä? Eli olisi joskus kiva katsella millaisia kirjoja on tullut 20 vuoden aikan…

Kysytty

Onko mahdollista saada henkilökohtaista lainaushistoriaa ulos järjestelmästä? Eli olisi joskus kiva katsella millaisia kirjoja on tullut 20 vuoden aikan luettua.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti Hämeenlinnan kaupunginkirjaston nykyisessä järjestelmässä ei ole mahdollista tallentaa asiakkaiden lainaushistoriaa. Joissakin muissa kirjastoissa, kuten pääkaupunkiseudulla, se on mahdollista.

Olemme esittäneet toiveen järjestelmäntoimittajallemme kyseisestä toiminnosta.