Olen muuttamassa. Minulla on hirveästi kirjoja. Hyväkuntoisia, siistejä uusia, vanhoja, klassikkoja, vieraskielisiä, hyviä ja huonoja. Saanko lahjoittaa niitä…

Kysytty

Olen muuttamassa. Minulla on hirveästi kirjoja.
Hyväkuntoisia, siistejä uusia, vanhoja, klassikkoja, vieraskielisiä, hyviä ja huonoja.

Saanko lahjoittaa niitä teille? Otatteko vastaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hämeenlinnan kaupunginkirjasto ottaa vastaan kirjalahjoituksia. Kokoelmista vastaavat päättävät sitten otetaanko ne kokoelmiin. Kirjastomme yhteystiedot: http://www.hameenlinna.fi/kirjasto/hkunta.htm