Otsikko
Onko mahdollista liikuntavammaisena saada palvelu kotiinkuljetuksena. Viime vuonna minulla ei ollut yhtään lainaa, koska kulku taksiakin käyttäen on aikeaa…

Kysytty

Onko mahdollista liikuntavammaisena saada palvelu kotiinkuljetuksena. Viime vuonna minulla ei ollut yhtään lainaa, koska kulku taksiakin käyttäen on aikeaa.
Osaan käyttää internettiä, joten tilaaminen onnistuisi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastolla on kyllä kotipalveluasiakkaita, eli palvelua hoitava kirjastovirkailija ottaa vastaan lainatoivomuksia ja tuo teokset asiakkaalle kotiin sovitussa aikataulussa. Palvelusta sopimiseksi kannattaa ottaa yhteyttä omaan kirjastoon.