Otsikko
Onko löydettävissä tekoäly palvelua jossa lapsi voi johonkin eläimeen liittyen kirjoittaa pienen tarinan ja muuttaa sen palvelun avulla pieneksi videopätkäksi…

Kysytty

Onko löydettävissä tekoäly palvelua jossa lapsi voi johonkin eläimeen liittyen kirjoittaa pienen tarinan ja muuttaa sen palvelun avulla pieneksi videopätkäksi/animaatioksi (n. 1 min.)?

Vastaus

Vastattu

Tekoälysovelluksia, joiden avulla voi tehdä videoita, on lukuisia. Joillakin on olemassa maksuton versio, mutta suurin osa on maksullisia. AI-sovellukset toimivat yleensä englanniksi.

Esimerkkejä tekoälysovelluksista, joilla voi tehdä videoita:

InVideo
D-ID
Steve.ai
Veed.io

Tässä Zapierin jutussa vertaillaan useita ai-videosovelluksia.