Otsikko
Onko Kuno kailaan runo "Linnut" ruotsinnettu? Jos, niin mistä löydän?

Kysytty

Onko Kuno kailaan runo "Linnut" ruotsinnettu? Jos, niin mistä löydän?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Uuno Kailaan runokokoelmia ei ole käännetty ruotsiksi tai tanskaksi. Kuitenkin nuottijulkaisusta "Kokoelma yksinlauluja 4 - En samling solosånger 4" (1967) löytyy Linnut -runosta kaksi säkeistöä (ensimmäinen ja viimeinen) ruotsiksi käännettynä nimellä Linnut - Fåglarna.

Linkki teokseen Vaski-tietokannassa:

http://borzoi.kirja.turku.fi/Intro?formid=docis&previd=fullt&sesid=1279…