Onko Kouvolan kirjastolla vielä kirjojen kotiin kuljetusta vaikeavammaiselle esim. Kouvolan Käpylän alueelle? Jos on, mistä sitä voi kysellö ja onko se…

Kysytty

Hei,
onko Kouvolan kirjastolla vielä kirjojen kotiin kuljetusta vaikeavammaiselle esim. Kouvolan Käpylän alueelle? Jos on, mistä sitä voi kysellö ja onko se maksullista?

t. Vammaispalvelu/ palveluohjaus

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä on. Ota yhteyttä Kini Laineeseen, joka koordinoi kirjastossa tätä kotipalvelua. Puhelinnumero löytyy Mecmista.