Otsikko
Onko olemassa jokin puhelinnumero, johon voisi soittaa ja kysyä kotitalousvähennyksen koukeroista? Esimerkiksi että kannattaako maksajaksi (asiakkaaksi)…

Kysytty

Hei!

Onko olemassa jokin puhelinnumero, johon voisi soittaa ja kysyä kotitalousvähennyksen koukeroista? Esimerkiksi että kannattaako maksajaksi (asiakkaaksi) laittaa toinen puoliso vai molemmat.

Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit ottaa yhteyttä verohallinnon puhelinnumeroon 020 697 002. Tämä numero on tarkoitettu palkan- ja eläkkeensaajille ja sieltä voi kysyä myös kotitalousvähennyksestä. Tämä valtakunnallinen palvelunumero palvelee maanantaista perjantaihin klo 9-16.15 ja on hinnaltaan(lankapuhelimesta soitettaessa) paikallisverkkomaksun tai matkapuhelinmaksun verran. Lisätietoa saat verohallinnon sivuilta www.vero.fi.

Kotitalousvähennyksestäkin on tietoa verohallinnon sivuilla osoitteessa: http://www.vero.fi/?path=5,40&article=8348&domain=VERO_MAIN&language=FI…

3 ääntä

Kommentit

Numero ei ole käytössä, sanottiin, kun otin tuon numeron!

Palveluajat ovat nykyisin 9-16.