Otsikko
Onko koko raamatusta, sekä vanha että uusi testamentti, olemassa äänikirjaa CD levyillä (tai edes kasetilla)? Jos on, niin mistä sellaisen voisi hankkia?

Kysytty

Onko koko raamatusta, sekä vanha että uusi testamentti, olemassa äänikirjaa CD levyillä (tai edes kasetilla)? Jos on, niin mistä sellaisen voisi hankkia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Cd:nä Raamattua ei ole julkaistu. Uusi testamentti on julkaisu kokonaan kasetteina; Vanhasta testamentista on julkaistu kasettipaketti, joka sisältää Psalmit, Sananlaskut ja Laulujen laulun. Molemmat on kustantanut Kirja-Kotimaa Oy, netissä http://www.kikoshop.com.