Onko kirjoja, mistä voin lukea kirjanpidon sanastoa suomesta venäjäksi?

Kysytty

Onko kirjoja, mistä voin lukea kirjanpidon sanastoa suomesta venäjäksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pelkästään kirjanpidon sanastoa suomi-venäjä ei löydy, mutta näistä sanakirjoista saattaisi olla apua:

Fagradjants, I. V.
Suomalais-venäläinen talouden ja kaupan sanakirja = Finsko-russki ekonomitšeski i kommertšeski slovar. 1998.

Fagradjants, I. V.
Russko-finskij èkonomičeskij i kommerčeskij slovar' = Venäläis-suomalainen talouden ja kaupan sanakirja. 2006.

Boman, Svetlana
Liikejuridiikan sanakirja ja asiakirjamallit : suomi-venäjä-suomi. 1997.