Onko kirjastoon tulossa Frendejä ja kundeja-sarjaa? Olen löytännyt kyseistä kirjaa vain kirjasto autolta. Jos teillä on sitä niin haluaisin tietää missä päin…

Kysytty

Hei!
Onko kirjastoon tulossa Frendejä ja kundeja-sarjaa? Olen löytännyt kyseistä kirjaa vain kirjasto autolta.
Jos teillä on sitä niin haluaisin tietää missä päin kirjastoa tämä kirja sarja sijaitsee..?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kokkolan kirjastossa on kuusi osaa Frendejä ja kundeja -sarjaa. Neljä niistä on juuri nyt lainassa, mutta kahden (Frendejä, kundeja & muotiguruja ja Frendejä, kundeja & pyjamabileitä) pitäisi olla paikalla Kokkolan kirjaston lasten- ja nuortenosastolla. Saat luettelon sarjasta kirjaston aineistotietokannan kautta kirjoittamalla tyhjään ruutuun vapaasanahaussa frendejä kundeja:
http://webkirjasto.kpnet.fi/opac/default.aspx