Otsikko
Onko kirjastoista saatavana Auli Ehon kirjoja? Minua kiinnostaisi erityisesti uusin, Kuninkaan Gustafa, mutta voisin lukea ne muutkin. Historialliset romaanit…

Kysytty

Onko kirjastoista saatavana Auli Ehon kirjoja? Minua kiinnostaisi erityisesti uusin, Kuninkaan Gustafa, mutta voisin lukea ne muutkin. Historialliset romaanit kiinnostavat.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Auli Eho on kirjoittanut kolme historiallista romaania: Kohtaamme Mattilassa (2011, Anna Olsoni (2016) ja Kuninkaan Gustafva (2019). Lisäksi Eholta on ilmestynyt kaksi tietokirjaa: Perttilä, talo kylän laidalla : "Montaa lajii ku Pertlan pöksyis" (2011) ja Postlarista Rientolaan (2021) sekä Kotitalousopettajienliiton historiikki Sata vuotta vaikuttamista ja yhteistyötä : Kotitalousopettajien liitto - Hushållslärarnas förbund ry 100 vuotta 1918-2018 (2018).

Auli Ehon teokset historiikkia lukuunottamatta ovat lainattavissa kirjastoalueesi kokoelmista.

https://kirkes.finna.fi/Search/Results?lookfor=%22eho+auli%22&type=AllF…

https://www.kirjasampo.fi/fi/search/kulsa/eho%20auli