Juuh elikkäs teillä joskus oli netissä mahdollisuus etsiä lainattavia kirjoja mutta nyt koulusta vuosia sitten valmistuneena en enää löydä sivuiltanne tätä…

Kysytty

Juuh elikkäs teillä joskus oli netissä mahdollisuus etsiä lainattavia kirjoja mutta nyt koulusta vuosia sitten valmistuneena en enää löydä sivuiltanne tätä ominaisuutta.
Kirja jota olisin kiinnostunut lainaamaan on:
Jochen Peiper: Kommandeur Panzerregiment Leibstandarte By Patrick Agte.(1998) Ja mielellään englannin käännös, Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tätä kyseistä teosta ei suomalaisissa kirjastoissa näyttäisi olevan, mutta kansainväliset verkkokaupat myyvät Kanadassa 1999 julkaistua englanninkielistä versiota noin 60 eurolla.

Saman tekijän kaksiosainen teos "Michael Wittmann and the Waffen SS Tiger commanders of the Leibstandarte in World War II" (Stackpole Books 2006) on Maanpuolustuskorkeakoulun kirjastossa.

Turun seudun kirjastojen kokoelmia voi selata osoitteessa https://www.vaskikirjastot.fi.

Heikki Poroila
Tikkurilan kirjasto