Tiedusteliisin kirjan nimeä ja tekijää. Kirja on julkaistu tänä vuonna nyt syksyllä. Se kertoo Seilin saaresta, vähän kuin Katja Kallion kevään 2017…

Kysytty

Hei

Tiedusteliisin kirjan nimeä ja tekijää. Kirja on julkaistu tänä vuonna nyt syksyllä. Se kertoo Seilin saaresta, vähän kuin Katja Kallion kevään 2017 mielenkiintoinen opus.
Kiitos vastauksesta!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaivattu kirja on Johanna Holmströmin Sielujen saari.