Kyseessä on suomalainen jännityskirjailija, ehkä nainen. Kirja alkaa niin, että nainen ajaa autoa joutuen onnettomuuteen. Herätessään tästä huomaa joutuneensa…

Kysytty

Kyseessä on suomalainen jännityskirjailija, ehkä nainen. Kirja alkaa niin, että nainen ajaa autoa joutuen onnettomuuteen. Herätessään tästä huomaa joutuneensa 1800 luvulle. Hän joutuu piilottamaan lukutaitonsa ja oppimattomuutensa talonpoikaistaidoissa. Ja jossain vaiheessa tapahtuu henkirikos. Haluaisin niin lukea kirjan uudelleen. Tietääkö kukaan mikä kirja!

Vastaus

Vastattu

Hei,

Kyseessä on todennäköisesti Sirpa Tabetin esikoisromaani Punainen metsä. Kolarin seurauksena nuori nainen siirtyy ajassa sata vuotta taaksepäin maaseudulle.

2 ääntä

Kommentit

Aivan mahtavaa! Minä niin kiitän tästä tiedosta! Ensimmäistä kertaa käytin tätä palvelua ja vastaus tuli hurjan nopeasti. Upeaa, ihanaa!