Onko kirjastoissa käytössä PC-Suite ohjelma? PC-Suite ohjelmalla saan puhelimestani esim. kirjoittamani tekstin kirjastossa käyttööni, eli sitä voisi editoida…

13.5.2009

Onko kirjastoissa käytössä PC-Suite ohjelma?
PC-Suite ohjelmalla saan puhelimestani esim. kirjoittamani tekstin kirjastossa käyttööni, eli sitä voisi editoida kirjaston koneessa. Ei tarvitsisi muistiinpanoja kirjoittaa uudelleen.

14.5.2009
14.5.2009

Valitettavasti Helsingin kaupunginkirjaston toimipisteissä ei ole käytössä PC-Suite ohjelmaa. Joissakin toimipisteissä kuten Kirjasto 10:ssä, Kannelmäen kirjastossa ja Lasipalatsin Kohtaamispaikalla on käytettävissä muistikortinlukija. Jos saat tekstisi puhelimen mahdolliselle muistikortille, voisit yrittää muistikortinlukijalla saada tekstin ulos editoitavaksi kirjaston koneella.