Onko kirjastoissa käytössä PC-Suite ohjelma? PC-Suite ohjelmalla saan puhelimestani esim. kirjoittamani tekstin kirjastossa käyttööni, eli sitä voisi editoida…

Kysytty

Onko kirjastoissa käytössä PC-Suite ohjelma?
PC-Suite ohjelmalla saan puhelimestani esim. kirjoittamani tekstin kirjastossa käyttööni, eli sitä voisi editoida kirjaston koneessa. Ei tarvitsisi muistiinpanoja kirjoittaa uudelleen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti Helsingin kaupunginkirjaston toimipisteissä ei ole käytössä PC-Suite ohjelmaa. Joissakin toimipisteissä kuten Kirjasto 10:ssä, Kannelmäen kirjastossa ja Lasipalatsin Kohtaamispaikalla on käytettävissä muistikortinlukija. Jos saat tekstisi puhelimen mahdolliselle muistikortille, voisit yrittää muistikortinlukijalla saada tekstin ulos editoitavaksi kirjaston koneella.