Otsikko
Onko kielisuihkutuksesta kirjoitettu yhtään kirjaa? Löytyykö tietoa vain lehtiartikkeleista?

Kysytty

Onko kielisuihkutuksesta kirjoitettu yhtään kirjaa? Löytyykö tietoa vain lehtiartikkeleista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kielisuihkusta, toisin kuin kielikylvystä, löytyi vain Pauliina Karjalaisen gradu "Suihkuttelua englannin kielellä"- tapaustutkimus englantipainotteisen opetuksen toteutumisesta ala-asteen kuudennella luokalla (1999, Lapin yliopisto)
ja ala-asteen opettajille tarkoitettu "Kielisuihku - materiaalia peruskoulun
1. luokan englannin opiskelua varten" (WSOY, 1997). Oletko tarkistanut
mitä löytyy Internetin hakupalveluiden (http://www.kirjastot.fi/tiedonhaku/)
avulla? Kokeile hakusanana kielisuihku*