Otsikko
Onko Kiekko Espoon (myöhemmin Espoon Blues) nousemisesta SM-liigaan saatavilla kuva- tai videomateriaalia jossain? Muistan nähneeni videon missä voitto-ottelun…

Kysytty

Onko Kiekko Espoon (myöhemmin Espoon Blues) nousemisesta SM-liigaan saatavilla kuva- tai videomateriaalia jossain? Muistan nähneeni videon missä voitto-ottelun jälkeen fanit juoksivat kaukalossa juhlien nousemista liigaan

Vastaus

Vastattu

Luulen, että tarkoitat videota, joka löytyy yhä YouTubesta hakusanoilla Kiekko Espoo nousu SM-liigaan. Linkki videoon

Haku tuo esiin myös muita Kiekko Espoon videoita. Linkki hakutulokseen