Onko Kettunen suvusta tehty sukututkimusta? Missä päin se on? Voiko sitä lainata?

Kysytty

Onko Kettunen suvusta tehty sukututkimusta?
Missä päin se on? Voiko sitä lainata?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kettusten sukua käsitteleviä teoksia:

Kettunen, Martti, ; Kettunen, Laura.
Kettusten & Pikkaraisten sukukronikka / Martti Kettunen, Laura Kettunen. [Nurmes] : [Martti Kettunen], 2004.

Kettunen, Liisa. ; Kettunen, Unto.
Kettusten jäljillä : katkelmia Kettus-suvun elämän vaiheista / toimittaneet Liisa ja Unto Kettunen. [Järvenpää, Kielokatu 17 A] : [Unto Kettunen], 2006
ISBN 952-92-0595-3 (sid.)

Kettunen, Ensio
Kuolismaan Kettuset : 1. Ilomantsi, 2003

Suorsa, Olavi.
Kalevalan runonlaulajien kainuulaispohjalaiset sukujuuret / Olavi Suorsa. Oulu : Oulun yliopisto, 1987.
ISBN 951-42-2480-9 (nid.)

Astala, Keijo
Tuomiorovasti Maunu Alopaeuksen muistiinpanot Viipurissa vv:lta 1706-1716 / Keijo Astala. [forssa] : Forssan kirjapaino, 1952.

Kirjoja ei valitettavasti löydy Hämeenlinnan seudun kirjastoista, mutta voit saada ne kaukolainaksi oman kirjastosi kautta. Kaukolainaus on maksullista.

7 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Etsin myös Kettusia. Äitini oli Siiri Maria Fredrikintr Kettunen ja äitinsä nimi Liisa. Syntynyt Iisalmessa 1915. Lapsia oli viisi, kaikki jo kuolleet. Haen sukua taakse päin .

äitini oli tyyne annikki kettunen syntynyt 22.2.1930-kuoli 11.11-2016 Oli naimisissa Veikko Räsäsen kanssa, asuin Okun Viuruniemessä. Oskari asui Helsingissä.
hän oli kotoisin Savonrannasta, jäänyt orvoksi 8-vuotiaana. ainakin veli Oskari, sikot Martta ja Maija. Hänen sukuaan oli ns. Pennalan emäntä?? Hiltusia myös sukua.
Muuta en tiedä. tunteeko kukaan tälläisiä ihmiä, muistaako??