Otsikko
Onko kenelläkään tietoa mistä saisi lainata/ostaa louis pergaud nimisen kirjailijan kirjaa suuri nappi(en)sota,siitä tehty vuonna 1962 elokuva oli hyvä,uudempi…

Kysytty

Hei! Onko kenelläkään tietoa mistä saisi lainata/ostaa louis pergaud nimisen kirjailijan kirjaa suuri nappi(en)sota,siitä tehty vuonna 1962 elokuva oli hyvä,uudempi englantilaisversio oli vähän persoonaton.Koko valtakunnan kirjastoista painokset kuluneet loppuun,kirja kirjoitettu noin satavuotta sitten,suomiennoskin ties koska.Terv.Nostalgia kiinnostaa eniten.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen kansallisbibliografia Fennican mukaan kirjaa ei ole suomennettu.