Otsikko
Onko Kallion kirjastolla nuotteja Lapinlahden Lintujen kappaleesta "Sedät jaksaa heilua"?

Kysytty

Hei!
Onko Kallion kirjastolla nuotteja Lapinlahden Lintujen kappaleesta "Sedät jaksaa heilua"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ikävä kyllä ei löydy meiltä eikä muualtakaan. Lapinlahden lintujen tuotannosta ei ole julkaistu nuotinnoksia. Asian vahvisti Timo Eränkö, yksi Linnuista.
Terveisin,
Marika Nikula
Kallion musiikkiosasto