Onko Freia Åkerlundin säveltämää ja Marko Putkosen sanoittamaa kappaletta Pysy aina minun vierelläni julkaistu missään nuottikokoelmassa ja löytyykö sävelmää …

Kysytty

Onko Freia Åkerlundin säveltämää ja Marko Putkosen sanoittamaa kappaletta Pysy aina minun vierelläni julkaistu missään
nuottikokoelmassa ja löytyykö sävelmää (nuotteina tai äänitteenä) pääkaupunkiseudun kaupunginkirjastojen kokoelmista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseistä kappaletta ei ole pääkaupunkiseudun kirjastojen tietokannan mukaan saatavilla nuottina. En löytänyt myöskään hakuteoksista viitteitä nuotin (tai edes äänitteen) olemassaolosta. Tunnetaanko kappale mahdollisesti jollain toisella nimellä? (Mm. Yleisradion äänitetietokanta on tarkistettu). Voisit kysellä asiaa esim. Kansanmusiikki-instituutin kirjastosta (folkmusic@institute.ine.fi tai puh. 06-860 4309). En ole varma, onko heillä kokoelmissaan mustalaismusiikkia, mutta kannattaa kysyä!