Tarvitsisin kipeästi nuottia Kaj Chydeniuksen versioon kappaleesta On neidolla punapaula. Löytyisiköhän tätä jostakin Espoon kirjastosta esim. Chydeniuksen…

Kysytty

Tarvitsisin kipeästi nuottia Kaj Chydeniuksen versioon kappaleesta On neidolla punapaula. Löytyisiköhän tätä jostakin Espoon kirjastosta esim. Chydeniuksen kokoelmista? Asialla on kova kiire.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kappale löytyy nuottijulkaisusta
Tekijä Chydenius, Kaj, (säv.)
Teos Kalliolle kukkulalle : Ja muita vanhoja laulutekstejä uusina sävellyksi nä ; Laululle ja pianolle sovittanut ja tekstannut Kauko Ero ; Kuvitus Inna Aarniala ja Ritva Järvelä
Julktiedot Helsinki : Love Records, c1970

Julkaisun saatavuuden voit tarkastaa HelMet-aineistohausta ( http://www.helmet.fi ), jonka kautta voit myös tilata sen haluamaasi pääkaupunkiseudun kirjastoon, jos Sinulla on kirjastokorttiisi liitetty tunnusluku (PIN-koodi). Ellei tunnuslukua ole, voit tehdä varauksen myös puhelimitse soittamalla lähikirjastoosi. Varaus maksaa 0,50 euroa.