Haluaisin tietää mikä on yhden kirjan nimi. Siinä kirjassa on Nylon Beatin kappaleiden sanoja ja nuotteja. Haluaisin ostaa kirjan joululahjaksi.

Kysytty

Haluaisin tietää mikä on yhden kirjan nimi. Siinä kirjassa on Nylon Beatin kappaleiden sanoja ja nuotteja. Haluaisin ostaa kirjan joululahjaksi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkoitat varmaankin vuonna 2001 ilmestynyttä kirjaa nimeltä 40 klassikkoa, jossa on nimensä mukaisesti Nylon Beatin 40 kappaleen sanat nuotteineen. Teoksen on kustantanut helsinkiläinen F-kustannus. Näillä tiedoilla pääset varmasti kirjakaupassa eteenpäin. Mikäli painos on päässyt loppumaan, on teosta hyvin saatavilla pääkaupunkiseudun kirjastoissa. Varauksen voit tehdä netissä osoitteessa www.helmet.fi tai lähimmässä kirjastossasi.