Etsin nuotteja kappaleeseen (valssi) KAIKEN KAUNIIN RINNALLA (Ivan Vandor, suom.san. Saukki, sov. J.Salo 1970) Suomeksi sitä esittää Jari Lappalainen

Kysytty

Etsin nuotteja kappaleeseen (valssi) KAIKEN KAUNIIN RINNALLA
(Ivan Vandor, suom.san. Saukki, sov. J.Salo 1970) Suomeksi sitä
esittää Jari Lappalainen

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti en onnistu löytämään tämän kappaleen nuotteja
mistään käytettävissäni olevasta tietokannasta. On hyvin
mahdollista, ettei sitä ole lainkaan julkaistu painettuna nuottina.
Ainoa mieleeni tuleva keino on, että otat yhteyttä suoraan
johonkuhun laulun suomalaisista esittäjistä (Jari Lappalaisen
lisäksi sen ovat levyttäneet ainakin Eini sekä Matti ja Teppo)
ja kysyt, olisiko heillä käsikirjoitusta. Eri asia sitten on,
saatko oikeuksia tällaisten nuottien käyttöön, vaikka niitä
löytyisikin.