Löytyykö nuotteja urkusovituksena Beethovenin 9 sinfonian finaalin Oodi ilolle (Ode to joy) ?

Kysytty

Löytyykö nuotteja urkusovituksena Beethovenin 9 sinfonian finaalin Oodi ilolle (Ode to joy) ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Oodi ilolle urkusovituksena näyttää löytyvän seuraavista nuottikokoelmista:

The Essential book of wedding music--the forty best loved organ pieces for the happy day |
|JULK/UTG: Kevin Mayhew, Stowmarket, 1997, 1 soolonuotti, 144 s., 31 cm, ISBN 1-84003-107-7 ;

The Classical music--Fake book--Over one hundred & fifty classical themes / Compiled by Peter Evans & Peter Lavender |JULK/UTG: Wise, London, c1995, 1 sävelmäkokoelma, 128 s., 31 cm, ISBN 0711944261 ;
The Faber Book of classical film themes--Arranged for easy piano/keyboard / by Daniel Scott
|JULK/UTG: Faber Music, London, c1988, 1 sävelmäkokoelma, 30 s., 31cm, ISBN 0-571-51064-7

Nuottikokoelmien saatavuuden kirjastoista voit tarkastaa Plussa-tietokannasta ( http://www.libplussa.fi/ ). Helpoimmin löydät ne käyttämällä hakuterminä ISBN-numeroa. Kannattaa myös tarkastaa täysistä julkaisutiedoista, minkälainen nuotinnos on kyseessä, jotta löydät tarpeisiisi parhaiten sopivan.