Otsikko
Haluaisin tietää mikä on Aiju nimen alkuperä ja tarkoittaako se jotakin.

Kysytty

Hei! haluaisin tietää mikä on Aiju nimen alkuperä ja tarkoittaako se jotakin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

En ole onnistunut löytämään Aiju nimeä mistään kirjaston nimikirjoista. www.etunimet.net sivulla, harvinaiset etunimet alta lötyy Aiju. Harvinaiset etunimet on kokoelma etunimistä joita on väestörekisterin nimipalvelun mukaan noin 1-100 kpl. Siellä ei kerrota mitään sen alkuperästa tai merkityksestä.