Onko Kajaanin kirjastossa Matti Haatajan Viti valkeita runoja- nimista Runoantalogiaa?

Kysytty

Onko Kajaanin kirjastossa Matti Haatajan Viti valkeita runoja- nimista Runoantalogiaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tällä hetkellä Kajaanin kaupunginkirjastossa ei ole ko. teosta. Todennäköisesti se tulee meille jossain vaiheessa, mutta ajankohdasta ei ole tietoa. Mikäli haluat jättää siitä ennakkovarauksen, ota yhteys pääkirjaston neuvontaan.