Onko Julia Quinn-romaaneita tulossa pääkaupunkiseudun kokoelmiin lisää lähiaioina?

Kysytty

Onko Julia Quinn-romaaneita tulossa pääkaupunkiseudun kokoelmiin lisää lähiaioina?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkastin Helsingin kaupunginkirjaston hankintajärjestelmästä Julia Quinnin romaanien tilanteen. Hankintalistalta löytyi ainoastaan nuo 5 kirjaa, jotka löytyvät jo kirjaston kokoelmista. Lähiaikoina Quinnin kirjoja ei siis ole tulossa lisää kirjastoon. Laitan kuitenkin kirjaston hankintaosastolle viestin, että loput kolmekin kirjaa ("An Offer from a Gentleman", "Romancing Mr.Bridgerton" ja "On the Way to the Wedding") haluttaisiin kirjaston kokoelmiin.