Otsikko
Onko jossain kirjastossa pk-seudulla vielä lukukoiraa, jolle lapset voisivat lukea? Milloin lukukoira on paikalla ja mistä ajan voisi varata?

Kysytty

Onko jossain kirjastossa pk-seudulla vielä lukukoiraa, jolle lapset voisivat lukea? Milloin lukukoira on paikalla ja mistä ajan voisi varata?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tapiolan kirjastossa toimii lukukoira Börje. Hän on vielä "lomalla". Seuraavan kerran hänet tavoittaa Tapiolan kirjastosta Espoo-päivänä 31.8. kello 10-12.

Börjen vakituiset vastaanotot alkavat syyskuussa. Hän on tavattavissa joka päivä parittomilla viikoilla kello 15-17 Tapiolan kirjastossa.

Tapiolan kirjaston neuvonnasta voi tilata ajan Börjelle puh. 09 81657300.