Onko jossain Espoon kirjastossa kattavasti nuotteja? Missä? Entä muissa ympäristökunnissa? Onko netissä joku hakusysteemi, josta voin jo kotona katsoa mitä…

Kysytty

Onko jossain Espoon kirjastossa kattavasti nuotteja? Missä? Entä muissa ympäristökunnissa?
Onko netissä joku hakusysteemi, josta voin jo kotona katsoa mitä löytyy hyllystä ja mistä päin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Espoon Sellon musiikkiosastolla on yht. noin 10.000 nuottia. Myös Tapiolan kirjastossa ja Kirjasto Omenassa on nuotteja, mutta niissä kirjastoissa kokoelma on pienempi. Pianonuotteja vasta-alkajille löytyy runsaasti, sen sijaan urkunuottikokoelma on vähäisempi. HelMet -verkkokirjastossa http://www.helmet.fi voi hakea nuotteja tekemällä sanahaun ja rajaamalla tuloksen nuotteihin.