Onko Ison-Omenan kirjastossa maskipakko,kuten eräs virkaintoilija vaati? 04.02.21

Kysytty

Onko Ison-Omenan kirjastossa maskipakko,kuten eräs virkaintoilija vaati? 04.02.21

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä meillä on vahva suositus maskin käytöstä.

Yritämme kaikin keinoin saada asiakkaat käyttämään kasvomaskia.

Palvelutorilla on niin paljon myös riskiryhmiin kuuluvia käyttäjiä, koska meillä on täällä terveyskeskus, Päihde- ja mielenterveystyön piste, HUS laboratorio, Hammaslääkäriasema ja neuvola. Lisäksi Palvelutorilla ovat auki myös Asiointipiste ja Kela. Kirjastokin osittain.

Kävijöitä on siis paljon kaiken ikäisiä espoolaisia. Yritämme suojata kaikki asiakkaame turhilta tartunnoilta. Siispä suosittelemme (jopa pienellä patistuksella) käsidesin ja maskin käyttöä.

Myös Ison omenan ostoskeskuksessa on maskisuositus kaikissa sisätiloissa.