Onko Internetin kautta käytettävissä maksutonta artikkeliviitetietokantaa, esim. Aleksin tyyppistä?

Kysytty

Onko Internetin kautta käytettävissä maksutonta artikkeliviitetietokantaa, esim. Aleksin tyyppistä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Maksuttomia artikkeliviitetietokantoja ei ole. Mainitsemasi Aleksin lisäksi Arto ja Kati -viitetietokannat ovat myös maksullisia. Joissakin kirjastoissa niitä voi käyttää ilmaiseksi asiakastyöasemilla.

Lisätietoja näistä artikkeliviitetietokannoista www.kirjastot.fi -sivuilla.