Onko Inkeroisten kirjastossa lahjoituskirjahyllyä? Eli hyllyä, mihin voisi tuoda kotoaan kirjoja, jotka haluaa lahjoittaa eteenpäin luettavaksi?

Kysytty

Onko Inkeroisten kirjastossa lahjoituskirjahyllyä? Eli hyllyä, mihin voisi tuoda kotoaan kirjoja, jotka haluaa lahjoittaa eteenpäin luettavaksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ei ole, koska Inkeroisten pienessä kirjastossa ei ole sille tiloja.