Otsikko
Onko Helsingissä tai Espoossa jossakin kirjastossa käytettävissä diskettiasemaa vanhoille tallennuslevykkeille "korpuille" ?

Kysytty

Onko Helsingissä tai Espoossa jossakin kirjastossa käytettävissä diskettiasemaa vanhoille tallennuslevykkeille "korpuille" ?

Vastaus

Vastattu

3,5":n levykkeitä lukevia asemia löytyy tällä hetkellä ainakin Malmin, Oodin, Sellon ja Malminkartanon kirjastoista. Malmilla ja Sellossa on kotiin lainattavia asemia, muut on tarkoitettu vain kirjastokäyttöön.

Levykeasemat

3 ääntä

Kommentit

Malmin kirjastossa ei ollut ainakaan pari vuotta sitten (kysytty välillä 2020 - 2023 diskettejä lukevaa asemaa. Onko tilanne muuttunut ja sinne saatu korppuja lukeva asema?