Mistä näkee, mihin kirjastoihin tulee mitäkin lehtiä? En löytänyt helmet.fi-sivulta tästä mitään, vaikka kuinka klikkailin ja hain lehden nimelläkin.

Kysytty

Mistä näkee, mihin kirjastoihin tulee mitäkin lehtiä? En löytänyt helmet.fi-sivulta tästä mitään, vaikka kuinka klikkailin ja hain lehden nimelläkin.

Vastaus

Vastattu

Normaalisti lehden sijaintitiedot saa auki klikkaamalla lehden nimeä tai hakutuloslistauksessa näkyvää linkkiä Näytä sijainnit. Lisätiedoissa mainitsemassasi lehdessä sijaintitietoja ei ole, mikä tarkoittaa, että kyseistä lehteä ei ole tilattu mihinkään kirjastoon. Nimeketietue on saattanut jäädä vahingossa näkyviin. Voin ilmoittaa luetteloinnista vastaavalle taholle, että poistaa tai piilottaa tämän "tyhjän" tietueen.