Onko Helsingin Sanomissa ollut syyskuun aikana artikkeli suomalaisista kirjallisuuspalkinnoista?

Kysytty

Onko Helsingin Sanomissa ollut syyskuun aikana artikkeli suomalaisista kirjallisuuspalkinnoista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin Sanomien kulttuurisivulla 26.9.99 oli artikkeli nimeltä "Rahakakun jaon jälkeen alkoi puheiden porina." Tieto löytyi HSn verkkoliitteen arkistosta asiasanoilla apurahat ja Suomi. Helsingin Sanomat on luettavissa Julinin lehtilukusalissa.