Otsikko
Onko Helsingin kirjastoissa pianonsoittosalia jota voisi varata. Tampereella oli, mutta mina asun nyt Helsingissä eika kaupungin tavat ole viela tutut.

Kysytty

Onko Helsingin kirjastoissa pianonsoittosalia jota voisi varata. Tampereella oli, mutta mina asun nyt Helsingissä eika kaupungin tavat ole viela tutut.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti Helsingin kaupunginkirjastolla ei ole pianonsoiton harjoitustilaa. Töölön kirjastosta voi varata käyttöönsä sähköpianon, mikä ei kuitenkaan liene sinulle avuksi.