Onko Helsingin kirjastoissa luettavissa vanhoja Helsingin Sanomia? Haluaisin lukea yhden tietyn artikkelin, joka on julkaistu Hesarin ruokasivuilla 13.9.2007…

Kysytty

Hei,

onko Helsingin kirjastoissa luettavissa vanhoja Helsingin Sanomia? Haluaisin lukea yhden tietyn artikkelin, joka on julkaistu Hesarin ruokasivuilla 13.9.2007.
Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit lukea vanhojen Helsingin Sanomien mikrofilmattuja numeroita Pasilan kirjaston lehtiosastolla.

Kirjastossa on digitaalinen mikrofilmien lukulaite. Laitteella voi skannata mikrofilmattuja lehtiä ja tallentaa tiedostoja (pdf ja jpeg) muistitikulle. Voit tulostaa mikrofilmiltä myös paperikopioita (0,50 € / kopio, koko A3). Voit varata itse koneen osoitteesta https://varaamo.hel.fi/. Valitse Pasilan kirjasto ja Mikrofilmien lukulaite. Henkilökunta opastaa sinua tarvittaessa laitteen käytössä.

Mikäli sinulla on lisää kysyttävää, voit ottaa yhteyttä suoraan Pasilan kirjaston lehtiosastolle. Kirjaston yhteystiedot löydät HelMet-palvelusivustolta valikosta Kirjastot.

http://www.helmet.fi/fi-FI