Onko Etelä-Haagan ja 10 kirjasto auki kaikkina kolmena joulunpyhä päivänä (24-26.12) vaiko vain jouluaattona?

Kysytty

Onko Etelä-Haagan ja 10 kirjasto auki kaikkina kolmena joulunpyhä päivänä (24-26.12) vaiko vain jouluaattona?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kiitos kysymyksestä, jonka ansiosta tuli ilmi tapahtunut virhe.

Kaupunginkirjaston kotisivulle www.lib.hel.fi oli valitettavasti päässyt virheellisesti muotoiltu aukioloaikatiedote. Mitkään Helsingin kaupunginkirjaston toimipisteet eivät ole avoinna 24.-26.12., ei siis myöskään Etelä-Haaga eikä Kirjasto 10.

Tiedotteen sanamuoto on nyt korjattu. Pahoittelen virheestä mahdollisesti aiheutunutta harmia.