Onko amerikan englanninkielistä opetus-cd:tä tilanteet/ aiheet / tavallisia small talk -juttuja?

Kysytty

Onko amerikan englanninkielistä opetus-cd:tä tilanteet/ aiheet / tavallisia small talk -juttuja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tampereen kaupunginkirjaston kokoelmista ei löydy opetus-CD-levyjä amerikanenglannista. Sen sijaan kaksi CD-ROM-levyä löytyy sekä muutama kielikasetti. CD-ROMit ovat nimeltään Opi amerikanenglantia (oleellisia sanoja ja sanontoja aloittelijoille) ja Amerikanenglantia (kehitä kuullunymmärtämistäsi ja puhetaitoasi). Kielikursseja ei juurikaan ilmesty CD-levyjen muodossa, vaan kustantajat ovat keskittyneet nimenomaan CD-ROM -muotoiseen aineistoon.